21/9 - 09

2009-09-21 @ 17:07:32
har du känt den där känslan
då allting går på längtan
när ingenting finns kvar
men tvingas kämpa på
precis som igår
men inget går ändå ?
















Dagens blogginlägg lär inte vara jätteglatt minsann ..



Jag föstår inte
Jag förstår inte hur vissa människor fungerar
tur är väl det , annars hade det varit läskigt .
Men folk som kan komma på tanken att man ska äta middag med den & sitt ex ,
nej sånt fungerar inte ,

En annan sak är att jag alltid gör fel saker
jag har fått nya vänner
men också förlorat många

"jag är falsk & snackar skit" tydligen
men ni som springer runt o säger de
då snackar ni precis lika mycket skit , eller hur ?

Jag har "vänner" som vägrar snacka med mig
Jag har en pappa som vänder ryggen till

Jag har bra vänner
Jag har en bra mamma

Jag har, en pojkvän ?

Men honom har jag också sårat .
Jag lyckas med det mesta
Utan att ens veta hur det gått till
Varför blir det såhär ,
jag vill inte ha det såhär .

jag vill bort från denna hålan & från Skåne & Småland.
fastän jag älskar skåne ,
jag vill ta mitt pick&pack o sticka
nånstans måste jag ju kunna vara
bara en stund
få blunda
låtsas som om jag drömmer
låtsas som om detta inte händer
det blir för mycket på en gång & det är inte helt enkelt .

Ett löfte är ett löfte
Ett hjärta är ett hjärta
Ell liv är ett liv
Jag är Jag


Såfort något dumt händer ,
så blir det liksom mig folk lägger skulden på
Inte alla , men många .
För man inte orkar lägga skulden på sig själv .
Man tror alltid det värsta om allting .
Istället för att se allt bra man varit med om tillsammans
så väljer man att se det dåliga .

istället för att kämpa
så väljer man att ignorera .

istället för att ta min hand i nuet
så släpper du den för saker som hände för över ett år sedan



jag älskar dig , lika mycket som jag gjorde imorse .
& jag vill ha allting tillbaka
det vi byggt upp
det är inte krossat som du sa .
men det krossade mig
när du sa så

Kommentarer
Postat av: m@x

vi får flytta till Japan helt enkelt ;)

2009-09-21 @ 20:10:02
Postat av: m@x

vi får flytta till Japan helt enkelt ;)

2009-09-21 @ 20:10:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0