12/3 - 2009

2009-03-12 @ 10:58:39
Vaknar upp av skrik ,
in kommer två män .
Skriker , tar i ens armar .

Jag hinner inte uppfatta något förrän jag sitter på tåget med min älskade .
Jag ser en SSvakt som skriker ,

- vi vet båda vad som kommer hända älskling , säger min älskade
- ja . jag har en plan , vi kan leva tillsammans i himlen , vi åker förbi nästa hållplats och sen lägger vi oss framför tåget . Så kan inget koncentrationsläget ta oss ifrån varandra .

Vi åker någon timme , sen stannar tåget , en SSvakt skriker att vi ska gå av , men vi låtsas vara vilka människor som helst .
När tåget senare kör iväg hoppar vi av på nästa ställe ,
ser bara en skog .
ser en vakt , han går där ,
fram och tillbaka med sina gevär .
kollar sig omkring 
vänder sig sedan om

-kom igen , spring ! viskade jag och tog min älskade i handen

vi hann inte långt , 
en annan vakt tog oss på bar gärning .
nu fanns det inget att göra ,
mer än att vänta på dödens händelser , utan min älskade .

Detta var ingen vakt
nara en galen man som ville döda
han ville ha bananer 
men vi hade inga

vi började springa 
sen jagae han oss
han slängde in oss i en stor stor låda 
vi kom ut ,

men då spolades tiden tillbaka fast med ett framsteg

vi började springa 
sen jagade han oss
han slängde in oss i en stor stor låda 
jag bet honom , slog honom .
vi kom ut ,

men då spolades tiden tillbaka fast med ett framsteg

vi började springa 
sen jagade han oss
han slängde in oss i en stor stor låda 
jag bet honom , slog honom , och hade även en stor kökskniv ..

polisen ringde upp mig & frågade vad som hade hänt .
dom skulle komma o hjälpa oss .
då kom min farmor .

sen vaknade jag .

jag undrar vad man får dessa drömmar från ,
härom  natten drömde jag också att jag var en jude .
att jag skulle vara anne frank o gömma mej ,
fast där min garderob är nu där fanns en toalett o mamma skulle gräva där så jag kunde gömma mig .
hmmmmm .

om man drömmer sånt som man upplever i psyket o sådant ,
då borde jag fundera på judar ofta .
jag skrämmer mig själv .
Men slipper hyra filmer
i min hjärna är de värsta bra filmerna ju :D

Kommentarer
Postat av: Bell

Haha, den drömmen alltså^^<3

2009-03-12 @ 11:02:01
Postat av: Emma

usch va läskigt :/

2009-03-12 @ 21:58:42
URL: http://znuttisen.devote.se
Postat av: beth

fan va läskigt :O nej hyr filmer, lite mindre läskiga kanske:P MEn slå upp på nån sida på drömtydelser, och sök på judar så kanske de står varför du drömmer om de hela tiden.. pusspuss <3

2009-03-16 @ 13:46:38
URL: http://bastaste.bloggspace.se
Postat av: Anonym

Måste tipsa dig om en superbra sida. Freestreet heter den.



Få presentkort på Nelly eller inte välja själv.



Gå in här helt gratis Har just nu en supertävling där alla kan vinna. Sägs om 500 på valfritt ställe



http://www.freestreet.se/?r=135



Även kommit en helt ny sida samla ihop till Make up store och H&M helt gratis där med



http://gratisgratis.nu/?t=195

2009-03-19 @ 13:29:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0