11 / 3 - 2009

2009-03-12 @ 10:31:35
Jag har börjat se llivet från ett annat perspektiv .
Se mer av det positiva .
Har lagt negativa människor bakom mig .
Det måste man faktiskt göra för att komma vidare i livet .

Visst det tog ett tag ,
men man lär sig av sina misstag .
Mitt misstag , det var att träffa dig .

Man ska inte lita på människor .
Inte om man inte känt dom länge .
För dom skjuter en så fort man vänder ryggen till .
Så är det bara ,

jag längtar till siesta ,
kommer vara så drunkad att jag inte vet vad jag heter
och jag längtar ,
sen blir de sweden rock och andra fester i sommar .
Har bara ljusa saker framför mig .
tack gode gud att det inte är vintern som väntar .

Vädret gör mycket för humöret , faktiskt .

Vaknade imorse , kollade ut och såg solen .

Jag vet inte varför ,
men jag är lycklig .


Kommentarer
Postat av: Jonna

Du förtjänar verkligen

att vara lycklig gumman <33

ILY (L)

2009-03-12 @ 18:16:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0