20/1 - 2009

2009-01-20 @ 18:35:20
EN DAG

Du satt där
Jag satt där
Psykologen satt där
jag minns knappt hälften
Detta va den mest .. jag kan inte säga hemska , men iallafall .. nej jag finner inga ord för dagen .

I så många år har du varit främmande för mig .
Jag visste inte vad jag skulle säga när vi satt där .
Såklart så startade du ditt snack ,
om hur allting va mammas fel när jag sa upp min kontakt med dig o inte såg på ett år .
Men du vägrade säga att du saknade mig , hur DU kände .
Du ville ge mig dåligt samvete genom o säga de andra som du sa .

Allt du gjort i dessa jävla åren ,
jag har försökt förlåta men det har inte gått .
Du fick till & med socialen på din sida
vilket inte förvånar mig
du är jävligt bra på att snacka dig till de vuxnas förtroende & socialen förstår ingenting .

jag vill bara vår relation ska fungera .
som du sa , jag är din dotter .
jag hatar dig
samtidigt som jag bara vill att du ska krama mig 
o säga att du älskar mig .
men det gör du väl inte

Jag vill inte ha fler år som de sista 11 åren .
Jag vill ha dig som mer än en okänd människa .

Jag ger dig en chans .
Med den chansen får du visa vad du går för nu .
Jag älskar dig innerst inne & det säger jag inte för att jag sitter här o gråter som ett litet barn .

Jag säger det därför att du är min egna pappa .



Kommentarer
Postat av: mika :D

tack :) <333

2009-01-22 @ 08:09:56
URL: http://mikazz.blogg.se/
Postat av: Christian "Dunderbar"

Hejsan hej på dig!!



Klart det är tummen upp, vore ju inget skoj att ha tummen ner...ler



Låter lite som om du har det lite småjobbigt med din pappa, jag hoppas det reder upp sig för dig och din pappa.

Om jag inte förstod det du skrev på rätt sätt så ber jag verkligen om ursäkt.



Ha det bra och sköt om dig!

....snygg blogg du har....



Som du kanske ser har jag inte lagt så stor tid på att designa min blogg..

2009-01-22 @ 18:55:43
URL: http://www.dunderbar.com
Postat av: Christian "Dunderbar"

Hej på dig!!



Tråkigt att höra att ni inte har det bra, men det verkar som om du mår rätt så bra i alla fall.

Fast jag förstår ju att det påverkar dig.

Hoppas verkligen att ni får det bättre någon dag.

Låter bra att du inte har gett upp.



Det är inget skoj att vara o-ball...ler



Du har inte msn?

Det är ju lite lättare att prata där än via bloggarna.

Om du vill kan du adda mig [email protected]



kompisar får man aldrig för många av...ler

2009-01-22 @ 21:02:38
URL: http://www.dunderbar.com
Postat av: Anonym

='( Jag finns här för dig om du behöver prata gumman =( <3

2009-01-22 @ 21:02:43
Postat av: d4nielsflicka

Hur gör du för att få din layout skiftande?:o :)

2009-01-23 @ 20:52:11
URL: http://emmasigmund.blogg.se/
Postat av: Johanna

det där sista du skrev, det är ganska precis så jag känner om min pappa. sånt där är jobbigt, men lycka till med allt. (:

2009-03-05 @ 01:03:58
URL: http://johannaveizaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0