15/10- 2008

2008-12-15 @ 17:28:50

 

 

JAG KÄNNER SÅ JUST NU . 

Jag känner bara tomhet .

Orkar ingenting , känner inte för nånting .

Tycker alling är tråkigt , men vill inte göra ett skit .

Kanske är det att man blir nere av detta väder .

Eller ,

ska inte säga "känner mig nere" , för jag skrattar oftast .

Vet inte vad det är , men nånting fattas i mig .

Jag känner mig halv .

Som om ett mörker ändå gnager i mig , nånstans där inne & hålet som mörkret gnager sig in i , det blir bara större & större .

Känns som om jag springer för livet , men inte fan kommer jag någonstans , som om nånting höll mig kvar på samma ställe .

Men till vilken anledning ?

Har det inte varit tillräckligt med skit redan , eller vad är det som gör att jag stampar & stampar på samma jävla skitställe .

Knappt någon hör av sig längre , om man ska träffas eller så .

Jag har vänner , men är redit jävla osäker på vilka som är äkta . Det verkar som om jag kan räkna dom på , ett finger ?

Jag vill inte vara ensam , jag blir rädd för mig själv då , för att nånting ska hända .

Jag behöver en spark i röven , ngn som säger till mig på skarpen , någon som näst intill tvingar mig till att göra nånting , för när jag väl är nånstans så har jag kul , det är dendära själva sparken i röven jag behöver .

Jag vill inte isolera mig igen så det blir som förut .

Vem fan vill vara ensam & vart är delen som fattas i mig ?

När ska jag sluta känna mig så jävla ensam , för ensamheten är så .. ensam .

 


Kommentarer
Postat av: SofiaC

ååhh jag känner typ precis exakt likadant just nu! och har gjort det typ hela hösten :(

2008-12-15 @ 18:18:48
URL: http://sowfeeah.blogspot.com
Postat av: Anonym

men ja kmr alltid finnas här för dig <3

2008-12-15 @ 21:00:04
Postat av: lena persson

jag finns här älskling <3

2008-12-15 @ 21:05:33
URL: http://lenapersson.blogspot.com
Postat av: Pontus

Du vet var du har mig! <3

2008-12-15 @ 21:12:51
URL: http://pontusauren.blogg.se/
Postat av: TinTin

Jag kan va din spark i röven ;) 2009 dåå ska vi ha skojj ;) <333

2008-12-26 @ 00:27:09
URL: http://bastaste.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0