26/12 - 08

2008-12-26 @ 23:40:52


BARN INOM SIG
Hade jag kunnat , så hade jag spolat tillbaka tiden .
Inte till då jag förlorade oskulden ,
inte till då jag fick min första mens , inte till julafton eller nån födelsedag & inte till då jag fick min första cykel eller tappade min första tand .

Jag vill vara runt sisådär fem år igen , som min lillasyster är just nu .
Idag skulle vi åka till affärer & så , glad som fan va hon för fick följa med hon dansade & sjöng men när vi kom halvvägs så frågade hon
- malin vad är shoppa?
liksom utan att veta vart vi skulle eller nånting så va hon ändå så glad .
Vi åkte till toysrus ,
direkt när vi gick in så fick jag sådan glädjekick när jag såg alla dockor , barbie , pärlor , kramdjur och allting rosa .

Jag ville bara ha allting som va där .
Min syster sprang runt o skrattade o skrek o pekade att det ville hon ha , o de , nej de ville hon ha !

Jag gick även lite med min lillebror & kollade lego , spel & bilar . Jag gillade faktiskt sådant med för lite pojkflicka va jag allt , men dockor & barbie va min passion , really .

Lyckan , ögonen som tindrar , munnen som skrattar och kroppen som dansar av lycka .
Ett barns glädje är den bästa glädjen , det krävs inte mycket för att få ett barn happy .

När man va liten frågade man chans , man blev IHOP o pussade varann på kinden när ingen såg .
Tjej & killbaciller va ändå rätt läskiga . men mysiga fast det vågade man inte säga .
Livet rasade då ens docka bröt armen eller när sin leksaksbil inte ville köra som man ville fast man inte tänkte på att det va man själv som körde fel med den .

Jag tror inte man växer ifrån sina barnsidor . alla människor är barn inuti , vissa kan inte hitta sin sida som barn men vissa hittar den jätteenkelt , jag menar rätt många skrattar när man säger bajs eller kiss , det gör jag .

Det kvittar om man är 15 eller 99 år , alla har barnet inom sig .
Det fick jag bevisat idag då när vi skulle åka hem från leksaksaffären ,
vi gick ut till bilen och hittade inte farfar , vart fan hade han tatt vägen ?
Jag gick in för att leta efter honom ,
så stod han där inne hållandes i ett flygplan .
han bara stod där , som ett barn i en leksaksaffär fastän han är 68 år .
Han bara stod där , som om inga problem fanns , som om hans cancer inte existerade .




Kommentarer
Postat av: Thina

HAHAHA Jag kommer ihåg när Claudio tog av klänningen på vår docka med huvudet åkte med XD haha .. Fiint skrivet, alla har faktiskt ett barn inuti sig, det gäller bara att hålla det vid liv, det är ett liv värt att leva, man ska inte leva tråkig och trist med tanken att jobbet är livet... vist måste man ha tråkigt för att kunna ha kul men man MÅSTE ha roligt någon gång, man måste plocka fram barnet i sig ibland (anar att båda vi gör det ganska ofta;)) <33333

2008-12-26 @ 23:50:58
URL: http://bastaste.bloggspace.se
Postat av: pontss

fri vilja existerar inte! världen vill att vi ska bli slavarbetande zombies! så att vi aldrig kan ha kul och leka med leksaker! FAN TA LIVET OCH VÄRLDEN!!!



jag tycker actionman är tufft. och magic sand. min syster ville ha det. ( jag också i smyg)

2008-12-27 @ 10:04:58
URL: http://pontusauren.blogg.se/
Postat av: 95-06-21 @ BDB (Wictoria asså hihi)

Fint skrivet, gillar texten sjukt grymt mkt =)

2008-12-29 @ 21:53:17
URL: http://justlittlemeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0