29/12 - 08

2008-12-29 @ 22:03:02
SEX

Jag hade inte den blekaste aning om vad jag skulle skriva om , och inte den mörkaste aningen heller .
Så jag frågade mina gamla goda vänner .
Dom ville att jag skulle snacka om sex .
Så joina & läs ^__^

För lite mer än två år sedan så va jag tillsammans med en som va två år äldre än mig .
Vi båda va oskulder och tyckte det räckte att göra saker UTAN ATT STOPPA IN DEN ,
men sen när vi låg i hans säng en kväll , så började vi som vanligt .
Kyssa varann , smekelismeka & sådär .
Vi klädde av varandra sedan la han sig på mig . ah .
så bara låg vi där .. en stund..
 sen frågade han om jag verkligen ville och jag sa ja ,
Jag vet inte om det va för att jag va kåt eller om jag va för feg för att säga nej .
Men han tryckte in den & det gjorde inte så ont som jag hade hört att det skulle göra , och det blödde inte heller som alla sagt det skulle göra .
Men gud vad besviken jag va !
Jag fattade verkligen inte varför tjejerna på tv låg o stönade när de hade sex , för jag tyckte inte det va skönt alls ..
Dagen efter kände jag mig annorlunda , jag ville skrika för hela världen att NU JÄVLAR HAR JAG KNULLAT ! men ändå hade jag dåligt samvete .
Jag va tillsammans med han killen i mer än ett år och vi hade sex alltid när vi träffades och efter bara några veckor så fattade jag varför tjejerna stönade ...

Det är knappt nån som snackar om tjejens orgasm .
Bara om killar & att dom ska komma hit o dit o så .
Det är knappt några killar heller som tar hänsyn till att tjejen ska få orgasm .
Dom bara kör sin grej utan att ens röra tjejen , visst man stönar för att det är skönt mendet betyder inte att man får orgasm.
Vissa tjejer får det jättelätt , vissa får det aldrig .
Jag kan typ inte bara få det sådära helt utan touching men killar skiter för det mesta i det .
jag ska inte säga att alla är så , för vissa killar är suveräna .

Att tjejer ska suga av en kille är också en normal grej , men det är sällan en kille slickar en tjej faktiskt .
Oftast i ett förhållande och vissa tycker verkligen inte om att göra det , men då ska dom inte tro att tjejer älskar att suga .
Jag säger inte att jag hatar suggrejjen ..

Det är också snack om alla ställningar , och enligt alla porrfilmer ska man ta tjejen hårt i röven .
men det är inte många tjejer som tycker det är skönt och spec inte om killen har en sådan jättekuk .

Man säger ofta att man ska testa en ställning , helt cool o så , sen när man väl ligger där så vågar man ingenting så det blir bara missionären .
Jag är inte feg i sängen , jag vågar ta första steget o sånt & det är jag faktiskt glad för så man inte är på ruta ett hela livet .

Sex för många år sedan va mycket speciellt , man låg bara med den man tyckte om .
Nu har det faktiskt gått helt överstyr , folk ligger med varandra hit o dit .

jag vet en som haft sex med över 50 stycken och h*n är 17 år .
även fast den personen har ändrat sig så tror ingen det för alla ser fortfarande den personen som en player o liknande .
jag tror på att folk kan ändra sig ,
kanske att de börjar se livet från ett annat perspektiv & därför bestämt sig för att ta tag i saker & ting .

Sex är en sak alla behöver ,
dom som är oskulder förstår inte behovet av sex , dom tänker tankar som i stil med "man kan kontrollera sitt kön" men alla kan inte det , för sex kommer naturligt som om man vore oskuld och kysste nån .

Att ha en kk är ändå rätt bra ,
för då håller man sig till EN & "knullar inte runt"
men i dagens samhälle kan inte tjejer ha killkompisar och umgås  vanligt med dom ,
för då blir man kallad Hora och madrass & liknande .
Tänk då för dom som är bisexuella , då kan dom inte umgås med tjejer eller killar för då är dom äckliga som "håller på med alla"
Igår upplyste mitt ex mig om (inte han jag förlorade oskulden med) att jag va en hora bara för att jag o min vän Petra va och träffade en killkompis och gick en promenad med honom ..

Min mormor är rätt rolig ,
en dag när jag hade varit i skolan kom jag hem och så va min svarta kjol full med vitt på (det va filmjölk") .
Så frågade min mormor - vad va det för nått ?
Jag - de va bara sagge 
Mormor - sagge ? är de nån i din klass ?

Jag önskar att jag med levde i förr i tiden xD

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du skriver väldigt bra malin<3



kommer läsa din blogg så ofta jag hinner med det :D längtar tills skolan bara för att då kan jag få träffa dig igen<3

2008-12-29 @ 22:24:39
Postat av: Robin

hahaha fan vad bra du skriver om sex ;) rolig med xD

2008-12-29 @ 22:35:21
Postat av: Alina

hahaha:D

2008-12-29 @ 22:40:34
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Memil

haha, fan vad söt du är.

<3

bra skrivet!

2008-12-29 @ 22:46:57
URL: http://tankarochord.webblogg.se/
Postat av: Tezz

du skrivet skit bra:) jag läser allt du skriver det är skit bra :) :) kramar tezz

2008-12-30 @ 01:26:39
Postat av: mone

Du skriver bra. Och jag garvar åt det sista.

Sex har gått till överstyr. Men alla ser olika på det. Det är tur.

2008-12-30 @ 10:28:09
URL: http://ajamnemo.blogg.se/
Postat av: veronica

Haha, fan vad roligt du skriver :) fortsätt med det. Kul att läsa om sex dessutom ;) GO GIRL <3

2008-12-30 @ 14:57:51
Postat av: elin

Bra skrivit!

2008-12-30 @ 22:20:24
URL: http://rosaelvisp.devote.se
Postat av: anonym

tror du menade mig när du skrev att han var 17 år och hade haft sex med över 50 pers :) // anonym

2009-01-02 @ 21:24:55
Postat av: thina

haha mormor :D BÄSTASTE EVER =D Den kommentaren gillade jag ;) Härlig text, prat om sex är alltid det intressantaste:D <333

2009-01-03 @ 00:54:31
URL: http://bastaste.bloggspace.se
Postat av: Jesse

"jag vet en som haft sex med över 50 stycken och h*n är 17 år ." Och du tror själv på att det där är sant? han är 17 år.. för att ha haft sex med över 50 personer så är snittet 2 om dagen i 17 år.. och säg nu att han var 15 när han blev av med oskulden så innebär det sex med 3 olika varje dag... om han var 12 år när han blev av med oskulden innebär det sex med 4 olika personer om dagen... Tror du fortfarande att det är sant?

2009-01-13 @ 22:01:25
URL: http://jesse.bloggspace.se
Postat av: anonym

Jesse vad i helvete tänker du med? för att ha sex med 50 pers så är det 1 om dagen i 50 dagar. inte 4 om dagen sen han var 12. alltså kan det ha varit 1 varje helg i 1 år eller en varannan helg i 2 år. mycket möjligt.



och malin du ska inte jämföra porrfilmer och verklighet, det är bara dumt.

2009-01-14 @ 12:59:28
Postat av: Mika :D

fin blogg :D <33

2009-01-20 @ 19:54:55
URL: http://mikazz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0