24/12 - 2008

2008-12-24 @ 16:25:42
HEJ JULEN HEJ ONÖDIGT SKRIVANDE

Jag älskar ljudet av hög musik i mina hörlurar , speciell redig jävla rock .
Jag glömmer bort precis allting och får en sådan jävla kick .
Som om inget annat finns , 
att världen stannar till .
Jag fullkomligt avgudar det .

Saker blir aldrig som man har tänkt sig och det värsta som finns egentligen är att vänta länge på något , sen när det väl händer så kan man inte inse det förrän det är över .
Typ som nu julafton ,
jag har faktiskt längtat redit mycket ,
men snart är det över och jag har inte ens fattat att det är julafton ännu .
Jag brukar aldrig banka in i mitt huve att julafton varit förrän till sommaren nån gång .

Just nu längtar jag till nyår ,
jag ska träffa sjukt många av mina vänner och vi lär bli ett 50tal kanske ,
det ska bli så kul & jag ska inte tänka på massa saker som bara tynger ner än ,
för saker som tynger ner än är inte värda att tyngas ner för !

jag känner att detta inlägget blev lite sådära ,
ja vad säger man
FUCKING ONÖDIGT  ;_;

jag längtar tills nästa år ,
det ska bli det nya livet ,
och jag längtar tills jag ska byta skola men dock kanske det inte sker förrän efter sommaren men vi ska kontakta rektorn och så iallafall .

Jag har fått kontakt med en mycket trevlig kille dessutom ,
vi tänker likadant o så , han är riktigt bra , men bara för att jag skaffat en ny killkompis så betyder det enligt alla andra att jag är en hora .

Jag tycker inte om mänskligheten så mycket ,
men nu blir det att äta julbord (iförsej det som är PÅ julbordet , nej inte duken utan maten)
och det ska bli mysigt 
sedan kommer jultomten med .

ta ingen skit , för då blir ni skit , det lovar jag !

Kommentarer
Postat av: Michelle

Varför ska du byta skola ?:O

2008-12-25 @ 01:01:50
Postat av: Thina

har de varit julafton ?? :O skojjah XD men jag håller med dig, allt går för fort, man lägger inte märke till det. Jasså en trevlig kille, va bra:) Bor han i närheten? BARA han inte är taskig mot dig så godkänner jag honom som vän (och kanske mer någon dag, vem vet. Jag och Patrik blev ju BÄSTA VÄNNER i ett halvår och ingen av oss visste någonting mer, sen sa hans flickvän att han gillade mig och jag gillade honom, ingen av oss trodde på henne men så blev det :D)

Jaaa :D Nyår :D Det ska firas med Linnea Björk och hennes familj, vår familj och min lilla Patrik :D Ganska få men såå förbannat roligt kommer det bli :D

Btw, jag tyckte inte detta va onödigt, BARA roligt och läsa :) Du skriver riktigt bra:) <333



älsk daj M // B



P.s. varför ska du byta skola??

2008-12-26 @ 00:32:06
URL: http://bastaste.bloggspace.se
Postat av: emmaa

Du skriver otroligt bra, och jag måste bara säga att din rosa klänning är otroligt läcker ;D

2008-12-30 @ 23:11:34
URL: http://emmasigmund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0