10/12 - 2008

2008-12-10 @ 16:19:14

VARFÖR INTE BÖRJA MED ETT HEJ? (: 

Jag kan inte förstå att jag faktiskt skaffade en blogg .

jag har tyckt att det varit , hm , tråkigt ?

men man ändrar sig ,

hela livet går ut på att ändra sig .

ingen hade väl velat gå runt och dra i mammas hängpatte och säga "mammmammama maaat" , eller gå på dagis som pensionär och slå sina vänner för att dom tog JUST DEN leksaken man själv skulle leka med , tänk er gamlingar som åker på sådana små bilar och bara bwruuuum , nu ler jag av bara tanken med min mormor på en sådan .

tjej/kill-baciller hade man avskytt , sex hade man inte vetat nånting om , bara man hörde till exempel ordet "snopp" så blev man röd i huet och fnissade . så det hade inte blivit nån förökning här inte .

så det jag ville säga va att alla förändras ,

många till det sämre men ännu fler till det bättre .

det bara är så , som en medfödd instinkt liksom .

 

jag vet inte om min blogg kommer bli läst av någon ,

jag vet bara att det är min blogg som kommer handla om mitt liv , tankar och viktiga händelser .

inte detaljerade dagar om va jag gjort ,

typ klockan 15.23 åt jag en halv hamburgare och drack två glas coca .

sådant suger faktiskt .

 

over and out .


Kommentarer
Postat av: Din Änglabror

Awh kmr läsa varje dag och jämnt, men du blir la inte generad om jag säger snopp haha? ;>

2008-12-10 @ 16:36:42
Postat av: barndomsvännen, you know who

hej gumman<3 va kul :D en blogg :D Jag kommer läsa :D <3 lägger den som favoriter nu ;) <3333

2008-12-10 @ 17:11:27
URL: http://bastaste.bloggspace.se
Postat av: mone

Jag läser fiiifan

2008-12-10 @ 17:12:30
URL: http://ajamnemo.blogg.se/
Postat av: m@x

SNOPP ;$$$$$$

2008-12-10 @ 17:36:54
Postat av: DiamondFlavor

haha riktigt bra :D men tror inte jag kommer läsa den mer :( kommer aldrig läsa en blogg ._.



snopp <3

2008-12-10 @ 17:45:36
Postat av: hhejasanne

HAHAHAHH jag kmr läsa din blogg 24/7 , jag lovar (a) <3 xD

2008-12-10 @ 17:52:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0